StockholmGöteborgMalmöUppsalaLinköpingVästeråsÖrebroNorrköpingHelsingborgJönköpingUmeåLund EskilstunaBoråsSundsvall
HemKartaJobbNyheterBloggarMikrobloggarDäckLediga lägenheter Bokmärk sidan
 

Liber AB Marknadsföring i butik om forskning och branschkunskap i detaljhandeln

Liber AB Marknadsföring i butik om forskning och branschkunskap i detaljhandeln. Här hittar du alla lokala sökresultat och lokal information för Liber AB Marknadsföring i butik om forskning och branschkunskap i detaljhandeln.

Produkter/Annonser


Pär Ström Sociala Medier Gratis marknadsföring och opinionsbildning kr
Liber AB, 205 10 Malmö. 1:2 uppl. 2010. 184 s. Inbunden. Nyskick. Skyddsomslag finns i mycket gott skick. Aldrig bläddrats igenom.

Gå till butiken för Pär Ström Sociala Medier Gratis marknadsföring och opinionsbildning

eller sök vidare på: Böcker och blad Sverige eller Pär Ström Sociala Medier Gratis marknadsföring och opinionsbildning


Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln kr
Är det inte förvånansvärt att kunder som använder telefonen i butiken handlar för 30 % mer än andra kunder? Och visste du förresten att prisskyltar med rabatten skriven ovanför det ordinarie priset gör att kunden underskattar rabattens storlek. Läs mer Här får du göra en djupdykning i de senaste femtio årens

Gå till butiken för Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln

eller sök vidare på: Böcker och blad Sverige eller Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln


Gerhard Törnqvist (huvudredaktör) Detaljhandelns Bok I - II. Livsmedel - Organisation / Livsmedel - Varukunskap kr
Halvfranskt band med fyra upphöjda bindningar, gulddekor och övre guldsnitt. Två volymer. Lindfors Bokförlag AB 1937. 1:sta - 4:e tusendet. 28x19,5 cm. Vikt 3,8 kilo. Innehåll: Volym I, Butiken - Konsumtionen - Branschen - Ur livsmedelshandelns historia. Volym II, Livsmedlens allmänna sammansättning -

Gå till butiken för Gerhard Törnqvist (huvudredaktör) Detaljhandelns Bok I - II. Livsmedel - Organisation / Livsmedel - Varukunskap

eller sök vidare på: Böcker och blad Sverige eller Gerhard Törnqvist (huvudredaktör) Detaljhandelns Bok I - II. Livsmedel - Organisation / Livsmedel - Varukunskap


Jens Nordfält Marknadsföring i butik - Om forskning och branschkunskap i detaljhandeln kr
Djupdykning i de senaste 40 årens forskning kring marknadsföring inom detaljhandeln. Modell, experiment, fältstudier. Liber, 2014. Upplaga 1:4. 287 s. Rikt illustrerad. Häftad. 8:o. 225 x 210 x 13 mm. 600 g. /---/ Provläs här: https://issuu.com/smakprov/docs/4b58cb3ded8ab5efc34d5cb418c553a355abdc32

Gå till butiken för Jens Nordfält Marknadsföring i butik - Om forskning och branschkunskap i detaljhandeln

eller sök vidare på: Böcker och blad Sverige eller Jens Nordfält Marknadsföring i butik - Om forskning och branschkunskap i detaljhandeln


Jens Nordfält Marknadsföring i butik - Om forskning och branschkunskap i detaljhandeln kr

Gå till butiken för Jens Nordfält Marknadsföring i butik - Om forskning och branschkunskap i detaljhandeln

eller sök vidare på: Böcker och blad Sverige eller Jens Nordfält Marknadsföring i butik - Om forskning och branschkunskap i detaljhandeln

Powered by Kelkoo.se

Om det är en produkt du söker efter. Så kan du söka vidare efter:

liber på prisjakt.nu

liber på pricerunner.se

Webbsidor

Listning av webbsidor som handlar om Liber AB Marknadsföring i butik om forskning och branschkunskap i detaljhandeln

Hittade ingen information på sökningen: Liber AB Marknadsföring i butik om forskning och branschkunskap i detaljhandeln
Senaste inläggen från bloggen



Tjänsten är beta vers 4. Sverige lokalt bloggen